OlliJanne: "Brynäs, för att inte tala om Leksand och Modo."
Säga vad man vill, men det blir inte riktigt görbart att jämföra sig med de tre mest folkkära lagen i hockeysverige.
Samtliga som kommer från en by utan lag håller ju på någon av dessa, framförallt förr i tiden. Vi har ju dock lyckats plocka lite supportrar i Härnösand samt några i Jämtland så det går sakta att ändra på.
Tror att Timrå skulle tjäna på ett bygdenslag-upplägg som AIK har. De roffar åt sig en massa gamla "Luleåområden" med hjälp av det upplägget.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
"Brynäs, för att inte tala om Leksand och Modo."
Säga vad man vill, men det blir inte riktigt görbart att jämföra sig med de tre mest folkkära lagen i hockeysverige.
Samtliga som kommer från en by utan lag håller ju på någon av dessa, framförallt förr i tiden. Vi har ju dock lyckats plocka lite supportrar i Härnösand samt några i Jämtland så det går sakta att ändra på.
Tror att Timrå skulle tjäna på ett bygdenslag-upplägg som AIK har. De roffar åt sig en massa gamla "Luleåområden" med hjälp av det upplägget.