+ 2
Inlägg: 2649462
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Greven:
Rivalitet vet jag inte, men den där nedvärderande attityden kan jag känna igen från förr. Att fans till Sundsvall Hockey önskar Timrå IK motgångar låter också bekant. Dessa faktum har dock lett till att man som TIK-fan håller ännu hårdare på sitt lag och jag antar att det även gäller andra.
Rivalitet vet jag inte, men den där nedvärderande attityden kan jag känna igen från förr. Att fans till Sundsvall Hockey önskar Timrå IK motgångar låter också bekant. Dessa faktum har dock lett till att man som TIK-fan håller ännu hårdare på sitt lag och jag antar att det även gäller andra.
+ 3
Är det fler som har denna känsla eller är det bara jag?