falconuggla: Tror ni Näsen är värd det? : ”Nässén får betalt för att vara mer än en medelback. Så honom tror Jokinen stenhårt på. Sedan vet jag inte vad pengarna räcker till.”
Lulessss: Nej, jag tror inte att Nässen är värd det. Men vi får se hoppas han motbevisar mig. Han lär vara stabil iaf, men om han är något extra vet jag inte.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
”Nässén får betalt för att vara mer än en medelback. Så honom tror Jokinen stenhårt på. Sedan vet jag inte vad pengarna räcker till.”
Från MrMadHawks live chat på Expressen.