{469}: Ungefär samma upplägg som han körde i Frölunda under sin tid där. Nu hade Frölunda en betydligt bättre stomme att bygga kring, men likväl misslyckades ju Nubben att omsätta den stora summa pengar han hade tillgång till även där.
Nu är HV´s börs ännu större, så misslyckandet i skenet av detta blir förstås ännu större. Håve har varit ett bottenlag under hela säsongen och man ska förstås vara jävligt glada om man slipper spela ett smålandsderby om att hålla sig kvar i högsta serien.
Jag kan inte tänka mig att Nubben får fortsatt förtroende av klubbens medlemmar och blir omvald i rollen som sportchef. Dags att hänga upp gubbkepsen för gott här .
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Nu är HV´s börs ännu större, så misslyckandet i skenet av detta blir förstås ännu större. Håve har varit ett bottenlag under hela säsongen och man ska förstås vara jävligt glada om man slipper spela ett smålandsderby om att hålla sig kvar i högsta serien.
Jag kan inte tänka mig att Nubben får fortsatt förtroende av klubbens medlemmar och blir omvald i rollen som sportchef. Dags att hänga upp gubbkepsen för gott här .