{469}: Om HV lagt 70 miljoner på årets trupp så hoppas jag faktiskt att de åker ut, t.om. före OINK, ett sånt misslyckande måste bestraffas. Vilket haveri.
bar mofftak: Man undrar ju så smått hur HV's sponsorer resonerar kring allt detta. Dom är ju knappast dumma i huvudet och bara sitter och tittar på när de kopiösa mängder med pengar man lastat in i klubbens satsning bara ser ut att rinna ut i sanden. Återigen, time to go, Kent Norberg.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.