Rip Kirby: Har varit på många matcher i Jönköping och slipsnissarna där (a.k.a. sponsorerna) är faktiskt dumma i huvet.
Läs och begrunda, nu är detta ett antal år sen, men ett lag utan genuin kultur, där supportergruppen är schysst(lite dryg dock, kanske med all rätt), men de som pröjsar lite har ingen kultur alls, lite storstadsfenomen. "Vi går på match, äter gott, dricker gott, o sen beter vi oss lite galet, när vi ändå är i gasen, o företaget betalar ju..."
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Läs och begrunda, nu är detta ett antal år sen, men ett lag utan genuin kultur, där supportergruppen är schysst(lite dryg dock, kanske med all rätt), men de som pröjsar lite har ingen kultur alls, lite storstadsfenomen. "Vi går på match, äter gott, dricker gott, o sen beter vi oss lite galet, när vi ändå är i gasen, o företaget betalar ju..."