Woody Jokinen: Lite energi av ett mål framåt borde man ju tycka att man bör få? Istället lika svaga.
Inlägg: 2652296
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2024-02-15
{10473}: Någon måste ju ta ett snack med Sjökvist. Kan vi visa lite stake nu då och ta en tvåa. Skönt ändå att vi fick vända i slutet av tredje. Kvitteringen mot Frölunda svider fortfarande.
+ 3
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2024-02-15
{10473}: Malmö parkerar ju bussen sista 7 minuterna. Tråkigt att man går ut och spelar hockey bara sista 20 minuterna och fullständigt pissar bort första 40.
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2024-02-15
{10473}: Blir fan tokig av att se Svensson, Strömberg på offensiva blå. Man vet direkt att puckjäveln går i täck och det blir spelvändning
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2024-02-15
{10473}: Med det här spelet får man vara glad för 1 poäng. Bedrövligt. Mot Malmö också.
Malmö för i och för sig en bra bortamatch. Men va fan?!
Malmö för i och för sig en bra bortamatch. Men va fan?!
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2024-02-15
I 3-3 borde vi ha en fördel när de inte bara kan fokusera på interference och att boxa ut. Om vi borde vara bättre så lär de väl vinna inom 60 sek.
+ 1