1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2654153

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2024-02-17
Simmalugnt: "Kanske låtit bli att lägga 90 % av lönebudgeten på forwards?"

Det la ju ändå Nubben grunden till på ett sätt. Sen är det ju komisk otur vi har med backskador. Det första Kapanen gjorde var ju att frigöra lön efter Laleggia. Nu i efterhand är det ju lätt att vara klok, men där och då var det ju ett genidrag och alla var nöjda.

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2024-02-17
Synct: Svär jag i kyrkan om jag säger att det här laget hade varit mycket bättre om man la dom pengar Pettersson sitter på, på en riktigt jävla bra back, eller två godkända SHL backar. Har sagt det förut, men vi fick hem en hemvändare för mycket.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.