Villervalla: Det är många intervjuer med Lander där han säger att det är för dåligt. Varenda intervju skulle jag vilja påstå! Och en mer obrydd spelare på isen får man leta efter, typ hela laget är ju sådana. Det är ju fruktansvärt tråkigt att titta på dom i år. Som växjö ungefär, bara att dom torskar istället. Själv har jag nog aldrig varit så här oinspirerad av Timrå någonsin. Förstår att folk stannar hemma och inte går på deras matcher. För hockeyn i timrå kan vara det tråkigaste att titta på i år
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Själv har jag nog aldrig varit så här oinspirerad av Timrå någonsin. Förstår att folk stannar hemma och inte går på deras matcher. För hockeyn i timrå kan vara det tråkigaste att titta på i år