+ 20
Inlägg: 2654860
Svarskommentarer
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2024-02-17
Timrå Isstadion: Det är väl klart att det inte blir så muntert när vi får två backar skadade på en redan skadeskjuten backsida? Nyss hade vi fullt lag, nu har vi katastrofläge på backsidan. Blir väl lite av en halvfullt/halvtomt-fråga. Vi har 3 poäng senaste 4 matcherna och då har vi mött bottenlag i två av dom matcherna.
Ska man hitta något positivt så är det väl att vi hade kunnat vara leksand men frågan är vad man kan förvänta sig i poäng dom kommande matcherna om vi har fyra ordinarie backar borta.
Ska man hitta något positivt så är det väl att vi hade kunnat vara leksand men frågan är vad man kan förvänta sig i poäng dom kommande matcherna om vi har fyra ordinarie backar borta.
+ 3
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2024-02-17
Timrå Isstadion: Jag var besviken igår efter sämsta Timråmatchen jag kan erinra mig. Nu är den matchen historia, och om jag måste välja så föredrar jag en förnedrande förlust framför ett långt "losingstreak".
Och om jag ska försöka hitta något positivt från matchen igår så var det att Erik Andersson inte såg helt bortkommen ut som back.
Och om jag ska försöka hitta något positivt från matchen igår så var det att Erik Andersson inte såg helt bortkommen ut som back.
+ 6
Backläget oroar såklart, i värsta fall är vi nere på fem. Men i det totala spelet kan jag inte se hur eländet i går skulle signalera slutet på säsongen. Fram till 3-1 var det dessutom en match som kunde slutat precis hursomhelst...Se där, nu kan jag krypa in i idet igen.