Kulltorp: Idel relevanta frågor. Jag sällar mig till frågeställaren men vill lägga till skadefrågan. Hur i helvete är det möjligt att att främst en lagdel blir så drabbad?
mikenomad: Är inte svaret på skadefrågan, om vi ska vara ärliga, att vi fått värva från en sämre hylla än andra lag? Dvs. topplagen värvar dom bästa spelarna i rätt ålder = inte lika skadebenägna. Och vi har fått värva skadade/äldre spelare, Rindell, Lyytinen, Svensson osv? Den förklaringen har jag enklare att svälja än att vi skulle ha något udda träningsupplägg jämfört med andra lag.
Vi har haft tur med Lyytinen och Rindell men nu får vi igen det vi skördade tidigt på deras kontrakt med Timrå.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.