1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2654903

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2024-02-17
Timrås backsida har varit ett stort frågetecken och aber hela säsongen. ..den var starkt kritiserad redan när den sattes ihop som kanske SHLs svagaste. .och dessutom ett antal skadebenägna. ...vi skeptiker fick rätt .. lägg därtill.den.näst intill obefintliga coachningen under matcher,,lägg til ekonomikraven och.den sekelånga kampen med ekonomin..strulet runt damlaget, klubbchef.. den inställda jubotronmatchen.. (bortamatch hemma)och nu någon diskriminerings anmälan.. Så behöver man inte vara speciellt smart för att begripa att det behövs bytas ut en hel del folk till kommande säsong .. man behöver bli mer profisionell och höja sig regält...gäller både i truppen i styrelse och ledningsgrupp.. de som jobbar med marknadsföring och nere nere i båset.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.