1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2654908

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2024-02-17
mikenomad: ni hade nog behövt Bernhardt iaf, även fast han var skit första 26 matcherna.

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2024-02-17
SPOODI: Bernhardt klarar vi oss utan, vi har redan backar som är slarviga i defensiven. Han har ju sämst +/- i hela Modo och hade nog inte haft så mycket bättre statistik hos oss. Han har potential att vara en bra PP-back men vi får inga PP ändå så det spelar ingen roll.

Eller ja det är klart, om man visste på förhand att alla våra backar skulle skada sig så hade det inte varit dumt med Bernhardt in 😂

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2024-02-17
SPOODI: Varför skulle vi behövt bernard? Han hade knappast höjt vår backsida annat än numerärt. En ren utgiftspost, inget annat

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.