mikenomad: HV hemma hade varit en fördel men typiskt nog har vi just dem på bortaplan. Är väl det lag som visar störst skillnad i poäng hemma VS borta.
OlliJanne: Den bristande ödmjukheten som man visar till de som betalar deras feta löner ställer till det, ungefär som de tror att de får ju lön ändå för att de har kontrakt. Det de inte förstår är att när bidragsgivarna, (sponsorer) inte stöttar med miljoner för att föreningen missköter sig och att spelarna inte har en produkt som inte är tilltalande försvinner det pengar, även när den andra bidragsgivare (supportrar) slutar gå på matcher så finns det ingen förening som betalar deras löner.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.