1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2654976

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2024-02-17
SPOODI: Alltså våra backar är i klass med rank 12-13. Fjolårets Lyytinen hade kunnat gå in i första backpar på 3-4 lag. Men utöver det kanske resten kan gå in i tredje backpar i några fler lag. Men det är knappt! Som sagt Lyytinen var bra förra året, addera alla dom värdelösa matcherna i år han gjort så får han knappt en godkänd vistelse hos oss. Resten av backarna har liknande resultat, en handfull godkända matcher. Men med oerhört begränsade egenskaper och kunskaper. Så tittar man på vad backarna gjort under sina kontraktstider är det ett gäng 6,7 och 8:e backar vi har

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2024-02-17
SebastianH: hårda ord men är beredd att hålla med dig faktiskt. Att säga att alla våra backar är 6-8 backar kanske är att ta i (även om det känns som det ibland). Vår tilltänkta spets Eronen är ju ingen Joel Persson, Pudas eller Tömmernäs direkt

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.