{10473}: Dom nya , är det Hedman och Makar ? Annars behövs det mer
Inlägg: 2655009
Svarskommentarer
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2024-02-17
Andersson: Behövs och behövs. Det är en realistisk uppställning. Men tycker du Erixon och Forsmark är ett dåligt 3e backpar? Svensson dålig 7e back? Noel dålig 8e?