1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2655015

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2024-02-17
{10473}: Ja realistiskt och någorlunda stabilt . Skägget håller som 7e alla dar i veckan , Erixon kanske har gått ut bäst-före på , Didde mer skadad än spelar . Så stabilt , men inget man skrämmer Växjö och Färjestad med

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2024-02-17
Andersson: Det är omöjligt för oss att ha en backsida som skrämmer Växjö och Färjestad nästa säsong oavsett, så det kanske inte heller ska vara målet?

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2024-02-17
Apropå spelare som gör poäng ... Hanzl gjorde 40 första säsongen , 30 förra och nu står han på 30 , med 8 matcher kvar

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.