Andersson: Återigen funkade min speljinx då jag spelade på motståndarna och Timrå vann. Kommer spela på Örebro på tisdag och hoppas att trenden fortsätter mot ett lag vi har haft svårt för
Men vilken stabilitet det blev bakåt när lyytinen fick mer speltid! Karljäveln är bra!! Det kommer göra ont att se honom i Leksand. Men alla sex backar var bra, med lite extra plus till Erixon och Didrik. Förutom Lyytinen då!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.