Synct: nu tycker ju att människan Sebastian Hartmann är klart mycket viktigare än ett ishockeylag! Men där verkar det som att vi har olika uppfattningar!
Tom Topp: "nu tycker ju att människan Sebastian Hartmann är klart mycket viktigare än ett ishockeylag! Men där verkar det som att vi har olika uppfattningar!"
Vi kanske har olika uppfattningar om situationen och skadan, men verkligen inte vad som är viktigast mellan en människas välmående och en hockeyspelare för ett lag.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer