Synct: Han kommer att återhämta sig. Klart tråkigt men en skadan som inte påverkar honom livet ut i jämförelse med t.ex hjärnskakning . Allt handlar inte om den här säsongen, Timrå eller hockey.
Huring : Jag säger det igen, för mig som såg med tillgång till repris och slow-motion så vart det riktigt tråkiga besked under omständigheterna, för folk som satt på plats och inte hade en aning om vad som hände så förstår jag rädslan, jag pudlar.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer