Greven: Har man sett MoDo haverera mot Leksand, är inget klart, innan det är klart. Men unnar gärna HV en vända till i allsvenskan, så mycket pengar dom slösat bort
puffe: rent statistiskt så räcker det med tre fyra poäng till för er, och det var väl fan om ni inte skulle fixa! Sedan om det blir playin eller inte? Nja jag vet inte, men huvudsaken är att Oskarshamn åker ut, sen är jag nöjd!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer