+ 8
Inlägg: 2658940
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2024-02-24
{297}: Jag tror/hoppas vi lyfter laget på en handfull platser(om vi hänger kvar). Norlinder kan bli ett rejält lyft på backsidan om han kommer hem.
Känner bra framtidstro, om vi klarar oss kvar.
Sedan hoppas jag Oskarshamn klarar sej var, så det finns en bra räddningsplanka även nästa år
Känner bra framtidstro, om vi klarar oss kvar.
Sedan hoppas jag Oskarshamn klarar sej var, så det finns en bra räddningsplanka även nästa år
För vår del så är vi väl där Örebro var för två år sedan. Folk förväntar sig sig att vi ska landa på plats 6-8 och bara med och utmana men jag vet inte om man nånsin ”etablerar” sig som topp 6 lag. Man etablerar sig som topplag (Färjestad, Växjö, Frölunda, Skellefteå) eller så slåss man i realiteten om plats 5-10.
Som ett slutord till nästa säsong så tror jag inte det handlar om vilka pengar ni har att köpa spelare för, jag tror det handlar om vilka spelare som överhuvudtaget blir lediga och vad ni är villiga att betala dom.