{10473}: Har dock för mig att Borgman var med på bilden AB hade på den här sportchefsutfrågningen med Kapanen för några veckor sedan. Kanske minns fel dock, vore ju en otrolig värvning.
Mustard Tiger: Det var han, men dom listade honom som drömvärvning. Dom satt inte på någon information om att han skulle kunna vara aktuellt eller att Timrå var ute efter honom.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer