Borgman har spelat flera säsonger tillsammans mex bla Didde, Emil Pettersson och Wedda från Timrås juniorlag och i Allsvenskan. Han har även spelat med Boyce, Jens Westin och Molinder. Till viss del även Dahlen. Ingen aning hur pass bra dom känner varandra men det kan ju spela in. Han gjorde ju bara 1,5 säsong i Frölunda också så nått klubbhjärta där är nog inte att tala om.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer