1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2660909

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-02-27
mikenomad: Tror fan man ska skriva ihop en motion till Timrå Kommun med förslag på bättre trafiklösning, exempelvis en avfart direkt ner på bussgatan ut mot E4.

Denna match skulle vi definitivt vunnit. Såg på mediakuben att vi hade 25 skott utanför, tror det var efter 60 minuter. Det är jävligt många missriktade skott det. Skärpning på lördag. Vinst ett måste efter denna bortsumpning

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-02-27
Greven:

Inte konstigt vi har 25 skott utanför när vi inte tar kampen framför mål, vi är otroligt mycket på utsidan. Är därför vi inte får med oss så mycket PP heller, direkt vi går in på kassen och överbelastar skapar vi ju farligheter och får med oss utvisningar.

Dock är ju PP spelet alldeles för dåligt igen. Pucktempot är är ju obefintligt, vi drar ned på tempot istället för upp. Just nu ingen mening vi får spela PP med detta spel. Otroligt vi inte för till ett bättre spel.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.