Såg ut att trivs fint i sin nygamla omgivning med Emil Pettersson och Jonathan Dahlén. De känsliga handlederna fanns där i 60 minuter, det var bara pricken över i:et det vill säga målet som fattades.
Andersson: Vet inte hur många gånger jag svängt i frågan om Hanzls vara eller icke vara i Timrå säsongen 24/25. Men just nu känns det som att kan vi släppa honom. Trots poängbästa spelaren i laget. Låter ju dumt såklart. Men, nä tycker han ser så extremt trött och slutkörd ut.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.