Inlägg: 2661115
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Extremt kul att speakern i Linköping presenterade "cluben" som "Linköping innebandy". ?
+ 3
Jag förmodar och hoppas att det är ett billigt kontrakt i allafall.