BaraTikare: Jag tycker Lundin ska bort och måste gå att ersätta med ngt bättre. Jag tycker även Hartmann kan diskuteras. Visst han tänder till ibland och gör bra matcher. Men på en säsong, ärligt, hur många bra matcher gör han? Ser han mest missa lägen och grovjobba fram och tillbaka.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag tycker även Hartmann kan diskuteras. Visst han tänder till ibland och gör bra matcher. Men på en säsong, ärligt, hur många bra matcher gör han?
Ser han mest missa lägen och grovjobba fram och tillbaka.