+ 5
Inlägg: 2661690
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mycket snack om att utöka SHL. Jag håller med, nästa säsong tycker jag det kan vara 14 SHL-lag ist f 13
Bye bye oink
Bye bye oink
+ 15
Eller så vinner leksand och vi siktar på att gå om Frölunda och LHC och således nyper 4:e platsen 😎
Nere i botten är det nog, vid torsk, sista tåget som går för HV71 som är 6 pinnar bakom Malmö.