{10473}: är ju inte bara just nu han är totalt ur slag...de första 10omgångarna på säsongen gjorde han knappt ett poäng. . (Kom ihåg det väl eftersom jag hadde han i mitt fantasy team) Var väl en period där ... nov dec nånting som han producerade som.mest...och knske vad som förväntas .. Efter nyår har han producerat ynka 4 mål..uselt med tanke på att han tar rätt hyffsat med avslut.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Var väl en period där ... nov dec nånting som han producerade som.mest...och knske vad som förväntas ..
Efter nyår har han producerat ynka 4 mål..uselt med tanke på att han tar rätt hyffsat med avslut.