1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2664669

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: tänkt på de också, men risken att möta modo i en åttondelsfinal och torska får mig att kräkas. Tar hellre en topp 6 plats mest pga det

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Öndulat: ”risken att möta Modo och torska…” vad är det för inställning? Tänk att få chansen att möta Modo och vinna? Det tycker jag känns mycket mer positivt. Hoppas dom går till play in bara för att vi ska få en chans att köra över dom och radera ut dom två fiaskomatcherna vi spelat mot Modo denna säsong.

Sv: Apropå nånting...
Öndulat: du behöver inte oroa dig. Våra spelare är mätta efter hv-matchen och vi kommer att landa på plats 11/12. Ni kommer att få möta ett danskt lag om ni hamnar i åttondelen.

Sv: Apropå nånting...
Öndulat: ja usch fy fan. som att gå med på en middag med sitt mentalt instabila ex. man har inget att vinna på det.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.