Zäta75: Ja, tyvärr så sitter man nog fast i 1992 och harvar på, Torines var bra men tyvärr så hann/kunde han inte förändra på lång sikt då styrelsen är ungefär densamma.
"Mot Färjestad i veckan tappade man dessutom Viktor Lodin, som fick en smäll mot axeln. I värsta fall kan även Lodins säsong vara körd, rapporterar lokaltidningen OT-Barometern. Till att börja med missar han mötet med Timrå på tisdagen men frånvaron kan alltså bli betydligt längre än så."
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.