Zäta75: vore ju extremt trist om topp 6 drömmen dör pga underskattning imorgon. OINK hemma ska bara vara 3 poäng. Allt annat å de kan lika gärna plocka fram golfbagen. I normala fall ska både LIF och LHC torska sina bortamatcher imorgon och vi tar 3 pinnar och täpper till luckan. Sedan blir LHC borta säsongens viktigaste match.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
OINK hemma ska bara vara 3 poäng. Allt annat å de kan lika gärna plocka fram golfbagen. I normala fall ska både LIF och LHC torska sina bortamatcher imorgon och vi tar 3 pinnar och täpper till luckan. Sedan blir LHC borta säsongens viktigaste match.