1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2664758

Sv: Apropå nånting...
{297}: Korrekt. Som boende i närområdet (Njurunda) är det exakt där skon klämmer. Det är logistiken, inget annat. Vi är en ganska genomsnittlig familj rent ekonomiskt och jag kan säga att det inte handlar om biljettkostnaderna. Men att jäkta hem, stuva in ungar i bilen och vända åter ut till Sörberge.....för att sedan sitta i tröstlösa bilköer när man ska hem framåt 21.30. En vardag med skoldag dagen efter. Samt många ggr göra valet att skippa ungarnas träningar för att kunna gå. Så ser det ut. Livspusslet och logistik, arenan i stjärten av fan (för en Njurundabo) med usla trafikförhållanden underlättar inte för mig iaf.
Jag tror inte jag är ensam om att måla upp det här scenariot

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.