1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614803 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2665509

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Blir helt vansinnigt frustrerad på det här laget. Så sjukt jävla mesigt. Jävlar anamma, anyone?

"Förstakedjan" spelar i sirap. Helt fantastiskt hur långsamt man kan spela. Om glida på skridskorna och söka en passning vore en sport-i-sporten hade dom vunnit den grenen i utklassningsstil. Jävvlar, så ickeresolut.

Det här kan gå hur som helst. Förlust på straffar?

Gaaah!!!1

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Bragd-Birger:

Ändå är första återigen bästa formationen, säger något om vilka problem vi har med vårt tröga spelsystem.

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Yes Rögle 1-1

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.