1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2665715

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Där spydde jag sönder en tv.

Ny erfarenhet.

Lås in Ante i issoförådet och hyr in en psykolog för resten av säsongen.

Sämre blir det inte.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Smokey: då blev det en poäng då....
Av nio sudden/straffar så är det endast två vinster

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Smokey: Nej denna säsong är över redan nu. Aldrig att vi klarar ett play in med detta pappsyke.

Ge mig silly season nu och tack för allt Ante.
Men välkommen Jokinen!1!

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Smokey: Vi måste väl ha slagit rekordet i antal personer i båset med armarna i kors samtidigt det här säsongen?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.