Dä dags att börja funder på fusionen S/T Hokky!!! Ny hall i hamnen i Sundsvall mä båten tä öst mä fruntimmer å go drikka.. Nä nu glömm vi den här säsongen å låt Jokkii å Kappan ta tag i att.. Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ny hall i hamnen i Sundsvall mä båten tä öst mä fruntimmer å go drikka..
Nä nu glömm vi den här säsongen å låt Jokkii å Kappan ta tag i att..
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar