+ 29
Inlägg: 2665847
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Bragd-Birger: Amen!
Vilken skit man tvingas se på. Tur att det inte är kval neråt säger jag bara. Då hade vi åkt ut.
Vilken skit man tvingas se på. Tur att det inte är kval neråt säger jag bara. Då hade vi åkt ut.
+ 3
Genomusel insats. Hanzl gör en all time low-prestation. Jonte är likblek. EP mjukare än raketost.
Erixons jävla fälle-ben borde rendera i 50 straffvarv runt hallen.
Vi har som sagt e n kedja. I övrigt totalt dysfunktionellt. Man lyckas bli sämre och sämre för varje spelad minut. Tack och lov att det inte var längre kvar när Oskars kvitterade, då hade dom avgjort på full tid. MOT ETT BAJSNÖDIGT JÄVLA TIMRÅ!
Fy faen. Kan den här säsongen bara ta slut någon gång och så snabbspolar vi till hösten. Vill inte se den här icke-hockeyn en sekund till. Någon som undrar varför Timrå tycker att det är läge för coachbyte? Så. Jävla. Passivt.
Rullerirull. Plötsligt händer det.
Hockey är en JÄVLIGT överskattad sport!!!1