Zäta75: så är det .. johansson får man nog anse vara vår 1a keeper. Juel fick nog stå för att Ante precis som spelarna och många supportrar trodde att det skulle bli tre enkla mot seriens absolut sämsta lag...
Det som.känns lite jobbigt just nu och får en att tvivla på att vi kommer att lyckas ta en topp6 .är att samtliga lag vi har kvar att möta,är betydligt bättre än detta Oskarshamn. På alla punkter.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det som.känns lite jobbigt just nu och får en att tvivla på att vi kommer att lyckas ta en topp6 .är att samtliga lag vi har kvar att möta,är betydligt bättre än detta Oskarshamn. På alla punkter.