tekarn1968: Angående Dahlén så accepterar jag att han har ett mellanår. Jag vill absolut inte att Dahlén lämnar. Jokinen lär komma med nya idéer och jag tror absolut att han kan få ut mycket mer av Dahlén.
Vargher85: Hej här kommer torskarståget rullar in som technodromen tryck på play du sätter på den dansar som på, ähh vi kör igen. Hej här kommer torskarståget rullar in som technodromen tryck på play du sätter på och dansa som på technodroger
15 raka torsk! Snart kan de slå sitt eget rekord, mäktigt!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.