tekarn1968: Angående Dahlén så accepterar jag att han har ett mellanår. Jag vill absolut inte att Dahlén lämnar. Jokinen lär komma med nya idéer och jag tror absolut att han kan få ut mycket mer av Dahlén.
Vargher85: Hej här kommer torskarståget rullar in som technodromen tryck på play du sätter på den dansar som på, ähh vi kör igen. Hej här kommer torskarståget rullar in som technodromen tryck på play du sätter på och dansa som på technodroger
15 raka torsk! Snart kan de slå sitt eget rekord, mäktigt!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer