1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614831 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2665974

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Per HApps: Ja de blir väl bra de vad kommer de att kosta klubben om han lämnar!! De du om han lämnar i förtid!!!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
JonteD: Vi har många offensivt duktiga spelare, jag tror ingen förväntar sig att Dahlén ska vara bäst på isen i varje match. Men det vore kul om han var bäst på isen i NÅN match. Det har varit många ursäkter för Dahlén nu. Han är skadad, han får inte förtroende från ante, tränaren använder honom på fel sätt, han har lagt på sig för mycket, han har lagt på sig för lite bla bla bla. Tjänar man bäst i laget och är en av dom bäst betalda i ligan så får man nog finna sig i att leverera också.

Dahlén har varit en extremt dyr värvning för Timrå än så länge.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.