1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2665990

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
JonteD: Väldigt få som nog vill lösa honom. Man vill ju att han ska leverera, leverera NÅGOT, som motsvarar det Timrå betalar han för. Annars, om han älskar Timrå så mycket, så kanske han ska gå ner i en lön som motsvarar hans prestation.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
För mycket stryk rädda fjollor i detta lag upp till tränare och MARKERA att det får vara slut med att glida in i VARJE JÄVLA SITIUTION IN I SKITEN HELLER BYT SPORT VÅGA SPELA FYSISK HOCKEY FÖR HELVETE ÖVERBETALDA MESAR

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer