1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2665993

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
Kerstin_k: Så där har Dahlén sett ut större delen av säsongen och det är jävligt provocerande. Jag köper inte för en nanosekund att han åker omkring och tjejsurar för nåt jävla spelsystem. Eller är det spelsystemet kanske, att åka runt och alibispela?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
mikenomad: Väldigt många i laget som åker runt och tjejsurar över hur dålig Ante är om man får tro den här boken 😂

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2024-03-05
mikenomad: Ja och det är också en tränarfråga att hantera detta. Men Ante låter allt rulla på. Frid och fröjd…

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer