BlackBay: Jodå, har sett många glada miner vid mål. Många i laget har garanterat höga krav på sig själva och känner att dom inte är där dom vill vara så att fira som om det vore nån festival kanske inte är prio ett, kul men dom vet att det förväntas mer än vad som levereras. Att dom väntar in golfsäsongen är ju bara löjligt skitsnack.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Att dom väntar in golfsäsongen är ju bara löjligt skitsnack.