Laken: lite som att jämföra torskrygg med oxfilé, Dahlén och Hållander har så olika kvaliteter och stilar. Men absolut, högsta nivån där är nog jämförbar.
Det jag menade primärt är att vi inte kommer kunna värva oss till den spetsen. lex Hirsovitz (eller vad han hette)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det jag menade primärt är att vi inte kommer kunna värva oss till den spetsen. lex Hirsovitz (eller vad han hette)