bar mofftak: Var ett tag sen jag såg en match nu, men förut var vi otroligt statiska i spelet. Spelade runt runt runt och sen en halvdant avslut, om ens det. Kanske har det ändrats, men om inte:
Låt någon glida mellan tekningscirklarna, rör om inne i slottet och låt motståndarna hela tiden behöva lösa frågan om vem som markerar den snubben. Lägg till lite spel bakom förlängd mållinje så behöver dessutom motståndarna vända blicken åt "fel" håll och då kan vi smyga in spelare X för ett direktskott.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Kanske har det ändrats, men om inte:
Låt någon glida mellan tekningscirklarna, rör om inne i slottet och låt motståndarna hela tiden behöva lösa frågan om vem som markerar den snubben. Lägg till lite spel bakom förlängd mållinje så behöver dessutom motståndarna vända blicken åt "fel" håll och då kan vi smyga in spelare X för ett direktskott.