Rögle knåpar av lite av LHCs målskillnad. Vi fullständigt pulveriserar Luleå men ligger under i en match som tamejfan borde vara minst 3-0 vid det här laget.
Vet inte om det går att summera vår säsong mycket tydligare än exakt så här. Uppgivenheten är total.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi fullständigt pulveriserar Luleå men ligger under i en match som tamejfan borde vara minst 3-0 vid det här laget.
Vet inte om det går att summera vår säsong mycket tydligare än exakt så här. Uppgivenheten är total.