Djingiskahn: Tror faktiskt vi torskar oavsett vem vi får möta. Luften har gått ur det här timrålaget, det ser ut som att man går och väntar på att klubben ska vända blad med Jokinen in och ante ut. Alla tänkbara motståndare spelar en mer inspirerande hockey med en högre moral än vad vi kan prestera. Jag tycker det är orimligt att förvänta sig att Timrå ska göra en total förvandling bara för att det är slutspel.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.