1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614831 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2669650

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Av de tre är känslan att vi i dagsläget skulle ha klart lättast mot Örebro. Det är en förening i gungning där inte mycket stämt under säsongen. De har dessutom usel form f.n. Vi har även revansch från förra slutspelet att utkräva

Rögle är på klar uppgång och har ojämförbart högst potential i spelarmaterialet. Oss inräknade. Det känns som att de vaknat i elfte timmen och blir livsfarliga. För oss spelar det dessutom ingen större roll, vi har sjukt svårt mot dem i vilket fall

Mot Modo gäller inga normala förutsättningar i vanliga fall och än mindre i en åttondel mot värste rivalen som de bara kunnat drömma om. Och tvärtom för oss, ett minimisslyckande där vi ställs mot nåt som snarare kan vara anledning till mardrömmar. Meriter bland spelare är ointressant en sån gång. En paradox som möjligen skulle kunna inträffa mot bakgrund av ovanstående är att DE skulle kunna underskatta oss och inte tvärtom. Samt att det möjligen kan smyga sig in en liten känsla av nöjdhet och mättnad hos dem

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: hä' spelar ingen roll vilka vi möter. Det blev 2 extramatcher för att vinna sm guld..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.