{7426}: Själv tvångstittade jag färdigt på eländet. Tänkte nog lite i banorna hur mycket Timråspelarna ska skämma ut sig och det var en hel del. Vi måste uppenbarligen ha sett två helt olika matcher om du tycker att matchen kunde gått åt båda hållen.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi måste uppenbarligen ha sett två helt olika matcher om du tycker att matchen kunde gått åt båda hållen.